Forrige
Næste

Interim Regulatory Affairs Projektleder

Få hjælp fra erfarne ledere, projektledere eller specialister i en situation, hvor du uventet mangler ressourcer i Regulatory Affairs.

Vi bistår dig med den rigtige interimsprojektleder, der sikrer, at din organisation forsat udvikles og leverer resultater. Vores projektledere har en robust erfaring og kan effektivt være en støtte for både dig og afdelingens medarbejdere og teamledere.

Hvad er vigtigt når du kigger efter en Interim Ressource til det regulatoriske område.

Vores interimsprojektledere har stor ledelseserfaring og projektledererfaring indenfor det regulatoriske, hvilket er centralt, når der skal leveres fra den første dag.

Via forståeligt og robust samarbejde, i en periode fyldt med mange ekstra opgaver, sikre vi at organisationen leverer det, der forventes og den normale drift bibeholdes. Om ønsket bistår vi også meget gerne med forandringsledelse og udvikling af organisationen.

Vores erfarne Interim Projektledere har stor faglig indsigt indenfor:

  • Regulatorisk, kvalitet, miljø, arbejdsmiljø, projektarbejde, Lean og IT.
  • Lovgivning på jeres markeder (EU, Kina, Australien, USA, Rusland, Syd og Mellemamerika mv.)
  • Implementering af nye forretningsstrategier, flytning af produktion, M&A, optimering af forretningsprocesser samt digitalisering.
  • Forandrings- og interim ledelse samt konsulentopgaver.
  • Analyse af datastrømme og udfordringer, hvilket er fundamentet for solide og holdbare løsninger. 

Fokusområder og arbejdsopgaver

Som interim Projektleder er vores primære mål at forsætte driften og hjælpe med at fjerne det pres de ekstra opgaver lægger på organisationen. Med vores hjælp kan der i en presset periode forsat fokuseres på vedtagne planer og aftalte mål for godkendelse af produkter. Derudover kan vi hjælpe med at:

  • Planlægge og eller implementere ny lovgivning (MDR, IVDR, Brexit mv.)
  • Implementere de første faser af nye forretningsstrategier
  • Kortlægge status, opgaver og resultater med henblik på at øge produktiviteten
  • Kortlægge og udvikle medarbejdernes kompetencer
  • Beskrive og optimere arbejdsprocesser
  • Etablere samarbejde på tværs af virksomheden

Hos DecisionMaking er vi eksperter i interim opgaver og motiveres af at skabe resultater, der virker og gør en forskel. Derfor tilbyder vi interim Projektledere med indgående kendskab til hele værdikæden.

Vi står meget gerne til rådighed for en uformel telefonisk drøftelse af jeres situation, ligesom vi meget gerne tager et indledende møde med henblik på at afdække jeres ønsker og behov. Det kan være du/I allerede har en tydelig mening om hvordan sagen skal gribes an (og så tager vi naturligvis blot den vej), men ellers vil vi under disse indledende drøftelser afdække en gameplan, der passer til netop jeres ønsker og behov.


Game Changer UK-version

The company delivers positive results and has high growth rates. But the support functions feel pressured ...»

Game Changer

Virksomheden leverer gode resultater og har høje vækstrater. Men supportfunktionerne føler sig pressede ...»

Regulatorisk chef

Den regulatoriske chef har ansvaret for at virksomheden lever op til den produktlovgivning, der er på ...»

Administrationschef

En chef med ansvar for administrative opgaver i en virksomhed. Det kan være indenfor finans, BI, IT, ...»

Forretningsudvikling

Jane blandt andet været ansvarlig for følgende forretningsudviklingsopgaver: Etablering af en fælles ...»

Digitaliseringsopgaver

Jane har været ansvarlig for følgende digitaliseringsopgaver:   Udvikling og implementering af digitaliseringsstandard ...»

Vi er medlemmer af